Mydło lawendowo - migdałowe 100 g
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Mydło lawendowo - migdałowe
Lawenda jest ziołem o charakterystycznym, uspokajającym zapachu, często stosowanym w aromaterapii i kosmetykach ze względu na swoje właściwości kojące i relaksujące. Mydło lawendowe ma delikatny, przyjemny zapach i jest często stosowane w celu uspokojenia skóry i zmysłów. Dzięki właściwościom lawendy, mydło może pomóc w łagodzeniu objawów stresu, takich jak napięcie i bezsenność. Ponadto, ma właściwości antybakteryjne i antyseptyczne, co czyni je idealnym do codziennego użytku. Olejek lawendowy zawarty w mydle działa przeciwzapalnie i łagodzi podrażnienia skóry, dzięki czemu może być pomocne dla osób z problemami skórnymi, takimi jak trądzik czy egzema.
Produkt zawiera:
- olej kokosowy - nawilża, działa przeciwzapalnie
- masło Shea - nawilża, łagodzi podrażnienia
- oliwa z oliwek - nawilża, regeneruje
- olej ze słodkich migdałów - ujędrnia, niweluje rozstępy
- glinka różowa - wzmacnia naczynka krwionośne
- suszone kwiaty lawendy - delikatny peeling
- olejek eteryczny lawendowy - wykazuje właściwości uspokajające, przeciwdepresyjne, przywraca równowagę i łagodzi napięcia nerwowe.
Działanie produktu:
- działa oczyszczająco, rozświetlająco na skórę
- odżywia, regeneruje skórę
- zapobiega powstawaniu zaskórników
- zapobiega powstawaniu rozstępów
Cechy produktu:
- 100% naturalne
- produkt polski, wyrabiany ręcznie
- odpowiednie dla wrażliwej skóry
- odpowiednie dla alergików
- posiada piękny lawendowy zapach
Ingredients (INCI):
Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Olea Europaea Fruit Oil, Aqua, Sodium Hydroxide, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Lavandula Angustifolia Flower, Illite Kaolin, Linalool*, Geraniol*, Limonene*, Coumarin*
* naturalny składnik olejku eterycznego uwzględniony w wykazie INCI zgodnie z 7 poprawką do Dyrektywny Kosmetycznej UE.
Pojemność: 100 g
Opakowanie: papier EKO
Data ważności: na opakowaniu
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.